czwartek, 25 sierpnia 2016

A teraz coś dla spragnionych sałatkowego szaleństwa .....
Prosta, smaczna i szybka sałatka :) ja nazywam ją sałatką roboczą gdyż zawszę zabieram ją do pracy dla was przedstawiam wersie na talerzu :) bo ja zawszę pakuję ją do plastikowego pojemnika :)

Składniki:

Mniej niż połowa sałaty lodowej, 8 pomidorków koktajlowym, pół kostki sera feta, krewetki tu już wedle uznania mniej czy więcej jak kto lubi  i pół dojrzałego avocado, ćwiartka limonki aby avocado nie ściemniało,zioła suszone, czarnuszka 

Przepis:

Wszystko kroimy wedle uznania :) tak jak każdy lubi najbardziej, układamy na talerzu. 
Wcześniej przygotowujemy krewetki  ja użyłam z zalewy wodnej delikatnie tylko odparowałam wodę na patelni przez około 1 minute aby sałata nie zrobiła się za miękka kiedy je na niej ułożymy na koniec posypujemy ulubionymi ziołami i czarnuszką jak ktoś lubi :) ja osobiście ja uwielbiam dodaje charakteru i jest bardzo zdrowa. 


Smacznego !!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz